Tips!!!

Jag tänkte jue köpa nått till min pappa i farsdagspresent idag. Men hittade inget och vet inte rikigt vad jag ska ge.
Vill inte ge det klassiska som slips eller så för det använder han nästan aldrig ändå. Jag undrar om ni har lite tips på vad man kan ge för en rimlig peng?? Vad ska ni själva ge och brukar ni ge era pappor? Alltid skoj och veta
hur andra gör, så till att svara och kommentera nue :)

Är faktiskst ganska så trött ikväll så tror nog att jag kommer lägga mig om ett tag fast att jag är ledig imorgon.
Min och sötisens kväll har bara varit lugn...jag har kollat på matlagninsprogram och han har kollat på hockeyn
som började ikväll. Där i mellan har det blivit en del pussar och kramar som det brukar bli :)

Som sagt är ledig imorgon och då ska jag träffa Jessica vid 13.00 och fika. Ska bli trevligt!! Alltid trevligt att fika tycker jag....hehe.
Sen har jag tagit åt mig att jag ska laga maten imorgonkväll så då ska jag laga en Thailandsk gryta...ska bli såå gott. Har fått recpetet av min mamma!!!
Jag tror nog att det kommer bli en mysig hemmakväll med den goda maten som jag kommer laga och bara mysa och kolla på Idol. Har i alla fall inget planerat. Men man vet jue aldig vad som kan dyka upp.


Snart är vintern här.....



Kommentarer
Skrivet av: Melrose

Vilken mysig dag det låter som imorron:) Du kan väl ge honom en film? http://www.discshop.se/shop/prod_promo.php?lang=&id=427&lang=se&subsite=movies&&ref=&lang=se&subsite=start&

2007-11-08 @ 22:41:14
Skrivet av: Pernilla

Melrose: Tack för tipset :)

2007-11-09 @ 00:31:44
Blogg/hemsida: http://candygirl84.webblogg.se
Skrivet av: Ullis

Jasså :) Va bra, då ska jag bara ta tumme ur röven och beställa dom :D

2007-11-09 @ 01:46:26
Blogg/hemsida: http://ulriika.webblogg.se

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback


RSS 2.0