Tisdag.

Idag är jag ledig som jag brukar vara på tisdagar och det är bättre med mig idag, men ändå inte riktigt på topp. Jag tror det beror på vädret. Jag påverkas ganska så lätt av det ibland. Speciellt när man bara går hemma och inte vet vad man ska göra!! Har inget planerat idag, så får väl ta dagen som den kommer. Ha tänkt att jag kanske ska försöka vara duktig och göra lite skolarbete. Måste verkligen ta tag i det och få lusten tillbaka til att göra det. Känner att jag börjar bli skoltrött och det passar sig inte nue när man har en del kvar att göra...Jag vet jue att jag kan, speciellt efter igår när jag fick reda på att jag fick så bra betyg. Visst sen kanske jag inte får det alltid, jag nöjer mig med ett G sen är det bara plus om man får mer, brukar jag säga till våra lärare oxå. Jag vågar liksom inte riktigt tro på mig själv och förvänta mig för mycket...

Jag har precis kollat på reprisen av Glamour och snart så börjar dagens Days som jag oxå hade tänkt kolla på innan jag ska börja med skolarbetet, om jag nue gör det!!

Jaja återstår och se vad man kommer göra idag. Återkommer kanske med nått vettigare senare idag!!

Puss Och Kram...






Kommentarer
Skrivet av: jenny

Gud vad stressad man blir av din klocka !!! =/

2007-11-13 @ 16:32:43
Blogg/hemsida: http://jennssan.blogg.se

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback


RSS 2.0