Torsdag

Torsdag idag. Snart helg igen jue. Veckorna går jue såå snabbt, vart tar dem vägen igentligen?
Min dag började med att gå till skolan. Idag så började vi med psykiatri som vi nue ska ha varje torsdag fram
till jullovet. Vi läste det lite förre terminen eftersom att det ingår i visa ämnen. Vi hade en ny lärare och hon
verkade bra men lite flumig. Hade inte så bra koll på visa saker. Menmen blir nog bra.
Idag pratade vi i alla fall om historiken och så kollade vi på någon film om en kille som var psykiskt sjuk.
Ganska så slapp lektion faktiskt. Skönt det ibland.
Jaa sen så var det lunch och på eftermiddan skulle vi ha självstudier. Så då stannade min grupp kvar i skolan
och gjorde färdigt vårat arbete om alkolism eftersom att det ska lämnas in och redovisas på torsdag.
Vi blev riktigt nöjda med det. Är enkelt och kortfattat som vi vill ha det men har ändå med det viktigaste :)

När vi var klara med arbetet så skulle jag in till stan en runda och försöka hitta någon farsdagspresent.
Så då ville Emmy hänga på så det fick hon jue såklart göra...Hittade inget som jag ville köpa till pappa och vet inte
riktigt vad jag ska köpa heller så det blev inget present idag. Utan jag och Emmy gick och fikade på vårat
favisställe istället, Nostalgia.
Jag tog en god cappucinno och kladdkaka. Mums :)
Vi kom nog dit vid 13-tiden och vi gick där ifrån klockan 16.30. Så jah har inte varit hemma så länage.
Men brukar ofta bli så när Emmy och jag ska fika eller så. Vi sitter i flera timmar och pratar om allt möjligt och
det är så skönt att verkligen få prata av sig ibland...är så glad att jag lärt känna Emmy :)

Jaa som sagt kom hem för en stund sen bara och nue ska vi snart äta. Min sötis håller på att laga
ugnspannakaka. Ska bli väldigt gott faktiskt!!
Sen kvällen lär bli lugn framför tvn med lite mys. Är jue alla matlagningsprogram ikväll som jag måste se!!

Vad har ni själva gjort idag då??




Kommentarer
Skrivet av: Sandra

Intressant och brett ämne det där med alkoholism.. Hoppas ni får bra omdöme på arbetet! :)

2007-11-08 @ 17:49:03
Blogg/hemsida: http://sandralundin.webblogg.se
Skrivet av: Line

Vad härligt med en riktig långfika, det behöver man verkligen ibland.Själv har jag en definitiv fika inplanerade den 23, då jag äääntligen avverkat min sista (förhoppningsvis) tenta. Åh, vad bra att du nämde matprogrammen, de får absolut inte missas :)Ha en underbar kväll!Kram

2007-11-08 @ 18:53:40
Blogg/hemsida: http://liine.webblogg.se
Skrivet av: Fredrik

nice med helg igen =O)

2007-11-08 @ 20:05:30
Blogg/hemsida: http://fredrikfredrik.webblogg.se

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback


RSS 2.0