Tränat!!!

Ikväll har jag varit och tränat vattengympa. Är minst en månad sen jag var där sist. Ibland inte haft tid och ibland har man bara inte orkat. Men idag frågade Veronika mig om jag ville följa med. Först så ville jag inte riktigt, hade inte tid och så men sen tog jag tag i det och stack dit. Är så skönt nue efteråt att man var där. Så ska försöka komma igång med det igen och träna nue fram tills juluppehållet!!

Innan jag stack och tränade så håll jag på med mitt arbete om magsår. Känns som man aldrig blir färdig med det men kanske beror på att man göra massa annat istället. Men skriv en bit till idag så framåt går det. Ska faktiskt försöka göra det klart imorgon så jag kan maila min lärare och fråga om jag ska komplettera med nått eller så. Det ska jue vara inne nästa onsdag så måste hinna göra det oxå så man hinner rätta till och skriva til eller ta bort något. Har även diskat och ätit middag såklart =)

Nue håller jag på att kolla på Ugly Betty, bloggar lite i pausen. Ska fortsätta kolla nue så ha en fortsatt bra kväll. Tittar ni oxå på det förresten, kanske ska kolla på Desperate Housewives efter som jag??

Hejsvejs!!!





Kommentarer
Skrivet av: Emme

Japp, om jag får semester så ska jag självklart det :) Det är min jobbhelg så vi får väl se!

2007-11-20 @ 20:36:01
Blogg/hemsida: http://www.pluring.blogg.se
Skrivet av: Line

Vad duktig du var som tränade idag!Visst känns det alltid extra bra då det var ett tag sedan sist?:)ha en jättebra tv-kväll med dig!kram

2007-11-20 @ 21:17:32
Blogg/hemsida: http://liine.webblogg.se
Skrivet av: Line

jag har haft en alldels ypperligt bra dag om man bara räknar med jobbet. Allt flöt på så himla bra och de är verkligen nöjda med mig!:)Vad ska du hitta på mer i veckan?

2007-11-20 @ 21:55:05
Blogg/hemsida: http://liine.webblogg.se

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback


RSS 2.0