Ajaj :(

Har sjukt ont i en visdomstand som håller på att komma fram i nedre käcke, den högra. Den håller på att krångla då och då....sjukt ont gör det då :( Man kan knappt äta eller nånting. Men så var det typ sist med när jag fick en där uppe fast på vänsra sidan. Är sjukt jobbigt när dem kommer. Men den jag fick först var ganska så ok, den har inte krånglat nue efteråt, utan den får plats. Kan vara värre med dem man får i nedre käcken, brukar kårngla ännu mera. Så får väl se hur det går efter hand....

Nue ska jag alldeles strax sova tänkte jag...börjar bli riktigt trött. Så ni får sova så gott och drömma sött :)


Jag om en stund....


Kommentarer

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback


RSS 2.0