Apologize

Jag sitter och lyssnar på Timbaland - Apologize. Har sagt det innan oxå tror jag att denna låt är så sjukt bra. Den är så mysig att lyssna på och man tröttnar aldrig på den. Kan lyssna på den flera gånger om dagen, den är lika bra varje gång. Men jag tycker att många av Timbalands låtar är bra :)

Idag blev det ingen skola för min del. Mådde inte alls bra när jag vaknade imorse och jag hade inte orken till att gå upp heller. Har några sådana dagar ibland nue. Men inte så konstigt efter allt tråkigt som hänt. Man tänker på det mer eller mindre varje dag. Därför är det svårt ibland att koncentera sig på annat. Som tur är mina lärare förstående med detta. Dem vet ej vad som hänt, men att jag har en jobbig tid just nue. Dem säger att dem är glada att se mig när jag väl kommer :) Och jag är nästan alltid i skolan, fast att man inte vill ibland. Men som idag, gick det inte. Tror inte jag missade så mycket heller. Var bara halv dag idag och dem skulle bara prata om vad vi tyckte om vårdmässan. Så jag tänkte maila min lärare sen och skriva vad jag tyckte och om jag ska läsa på nått tills nästa gång.

Har ingen hum om vad som händer annars idag. Blir väl att försöka muntra upp mig själv och få väck huvudvärken som jag har. Så kanske jag kan ta mig ork till att städa för jag kan säga att det behövs. Jag som hatar när det är stökigt och smutsigt runt omkring mig. Men har inte orkat med det heller riktigt den senaste tiden. Så kanske idag!!

I

image234
YOU PETER :)




Kommentarer
Skrivet av: Little darling

den låten e bra:)

2007-10-18 @ 11:47:03
Blogg/hemsida: http://littledarling.webblogg.se

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback


RSS 2.0