Bredbandskrångel

Nån mer som hade det igårkväll eller det kanske bara var vårat dumma bredband som krånglade. Vid halv tio igår gick det inte komma in på internet, sen så försökte jag lite då och då men det gick inte. Trist. Så när man vaknade för en timme sen så hoppades man bara att det skulle funka och det gjorde det :) Tur det eftersom att jag tänkte jue börja leta fakta om mitt arbete idag och börja så smått skriva och då behövs internet....sen att kunna skriva i sin blogg och läsa alla andras bra bloggar. Läser en del del bloggar varje dag!!

Usch jag är trött fast att jag sov länge, kanske har sovit för mycket. Men sen är det inte så skoj väder heller så då blir man seg. Jag blir det i alla fall!!
Idag händer nog inte särskilt mycket tror jag mer än att slappa, kolla tv och börja med mina läxor. Sen ikväll ska jag och min grupp gå på ett AA möte för att se hur det är. Vi ska jue skriva om alkolism som sagt. Hm ska vika lite tvätt oxå och lägga in i min garderob, gjorde aldrig det igår efter att jag hade tvättat.

Nue ska jag gå och vika tvätten så det blir gjort. Ha en bra dag!!!


Kommentarer
Skrivet av: madde

jasså har ni med problem med bredband ibland.ska du träna ikväll?

2007-10-23 @ 13:36:26
Blogg/hemsida: http://anderssonmadeleine.zoomin.se
Skrivet av: Cissi

Spännande att gå på mötte...*ler*

2007-10-23 @ 15:07:20

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback


RSS 2.0