Dagens Outfit :)

Såhär blev min outfit efter att ha varit och köpt gråa knästrumpor. Köpte även vita men dem gråa passade bäst till detta tyckte jag. Här kommer en bild där jag har utan mina stövlar och ett där jag har dem på mig. Själv tycker jag det är mycket snyggare när man har stövlarna till. Men kan jue inte gå med dem inne. Hehe :) Jag har även min nya svarta stickade mössa på mig, som jag köpte i förra veckan....

    
Kom igen och kommentera vad ni tycker nue,  då blir jag glad om man får lite respons :)

Kan jue säga att det blev väldigt uppskattat att jag lagade mat idag. Men älskade sötis blev väldigt glatt
överraskad när han kom hem och såg det.
Jag blen nästan lite chockad själv när jag tog det beslutet att jag skulle laga potatis,biffar, lök och sås. Men såå gott det blev. Jag lyckades :)
Nue ska jag snart gå och duscha har jag tänkt och sen så blir det tv-tittande för hela slanten. Är som sagt mycket
bra på tv ikväll....

Ha en fortsatt trevlig kväll alla goa läsare :)




Kommentarer
Skrivet av: Jessi

Ah du e sååå söt, älskar din nya outfit! suoernajs me stövlarna till....

2007-10-30 @ 19:13:43
Skrivet av: Melrose

Jättefina kläder!!

2007-10-30 @ 19:17:45
Skrivet av: Pernilla

Tack så mycket Jessi och Melrose :)

2007-10-30 @ 19:18:32
Blogg/hemsida: http://candygirl84.webblogg.se
Skrivet av: Jenny

Snyggt ! vart har du köpt tunikan?

2007-10-30 @ 19:27:53
Blogg/hemsida: http://aikmansgirl.webblogg.se
Skrivet av: Pernilla

Jessi: Tack själv, hade oxå en super najs dag och kväll med er :)

2007-10-30 @ 20:03:22
Blogg/hemsida: http://candygirl84.webblogg.se
Skrivet av: Fredrik

sovgott!

2007-10-30 @ 23:05:36
Skrivet av: Line

Du är verkligen jättefin i dina nya kläder!:)hoppas du hade en bra tv-kväll!Åh, vad gott förresten med biffar, potatis och sås, riktig husmanskost!Ikväll ska jag och honey ut till pappa på middag, får se vad det blir för gott där!Ha en underbar dag!Kramkram

2007-10-31 @ 08:56:30
Blogg/hemsida: http://liine.webblogg.se
Skrivet av: sara

Snygga kläder . me like :D kram

2007-10-31 @ 12:56:22

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback


RSS 2.0