Det blev shopping idag!!

Idag så gick jag upp vid elva. Sen gick jag och duschade och gjorde vid mig. Jag gav med sedan upp till stan där det blev lite shopping. Jag hittade en svart klänning på Cobus och så köpte jag ett halsband med ett hjärta på Wedins och så köpte jag nya leggins på HM. Jag ville även ha ett vitt eller rött skärp som jag kunde haft till min klänning men hittade inget i min smak....                   
Sen jag kom hem från stan så har jag mest bara tagit det lugnt. Men har även varit duktig och diskat och gjort klart mitt ena skolarbete, skönt det. Fårse om jag börjar på nästa ikväll, eller väntar tills imon, Är jue fredakväll nue så då vill man inte ägna sig åt skolan, utan man vill gosa och det mysigt med sin älskling.
För en liten stund sen och idag så lagade min älskling pasta med egen hemmagjord pastasås. Det blev jätte gott så jag åt som en häst...hehe. Men var hungrig.
Tror faktiskt att jag ska ta och spela lite Wi innan Idol börjar. För det vill man jue inte missa. Det är jue Lilla Melodifestivalen med ikväll....hade man med viljat se. Blir nog att jag spela in det och kanske ser det imon....

Här en en bild på klänningen och halsbandet, ska ta nån bild med sen när jag har det på mig. Ser bättre ut då....  
        

Ha en fortsatt trevlig kväll med era nära och kära...



Kommentarer

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback


RSS 2.0