Dröm sött!!

Jag har tänkt att lägga mig alldeles strax. Klockan närmar sig 23.30.
Det har varit en lugn kväll med mest tv-tittande. Kollade jue på Ugly Betty, men lite sorligt för att Bettys pappa inte kan följa med hem. Men hoppas det löser sig på något sätt. Även Desperate Housewives var sorligt. Inte roligt att Lynette kanske har cancer. Känslig som jag är så fick jag tårar i ögonen när doktorn berättade att
det kanske var det. Återstår och se vad som kommer att hända!!
Nue har jag nästan precis kollat på en ny svensk serie som visst hade visat i söndags, första delen. Men det
hade jag helt missat. Kan jue inte följa allt känns det som. Men sen idag på svts hemsida så såg jag det så jag tänkte att jag kunde kolla vad det var. Sanningen om Marika heter den och efter att ha sett nu första
delen så är jag fast. Måste se hur det kommer att fortsätta.
Ser jag inte tillräckligt med serier redan...tydligen inte. Hehe!!

Onsdag imorgon och jag har inga särskilda planer mer än att jag ska försöka fortsätta med mitt arbete om Magsår. Känns som det behövs. Så ska försöka lägga en del tid på det imorgon och sen så ska jue jag och sötisen till vårdcentralen på eftermiddag och få den första sprutan, för hepatit A. Är lite
nervös inför det, men det kommer säkert gå så bra och det gör jue inte så ont så länge.
Så vet inte riktigt varför jag är såå nojig igentligen...






Kommentarer
Skrivet av: Maria

Tack så mycket! =) Du får ursäkta att det tar sådan tid, jag har galet myckt att göra =S

2007-10-31 @ 09:30:36
Blogg/hemsida: http://catwalkqueen.blogg.se
Skrivet av: Line

Det kommer gå så bra så med sprutan idag!Jag ska hålla tummarna för dig i eftermiddag!:)Lycka till med arbetet förresten!Kram

2007-10-31 @ 10:11:34
Blogg/hemsida: http://liine.webblogg.se
Skrivet av: Lollo

Läste din blogg i Måndags (om att ni ska ta sprutor) och sen dess har jag drömt om sprutor varje natt :P

2007-10-31 @ 10:32:07
Skrivet av: Pernilla

Lollo: Det var inte meningen att du skulle få drömmar utav det jag skriver...hihi. Är du oxå rädd för sprutor? Får se hur det går för mig idag.

2007-10-31 @ 10:59:29
Blogg/hemsida: http://candygirl84.webblogg.se
Skrivet av: Emma

ja hon är en riktig liten gladskit varenda dag faktiskt, inte mycket sura miner på den damen inte!
skönt att kunna få det på bild nu med=)

2007-10-31 @ 11:18:11
Blogg/hemsida: http://mindottervera.webblogg.se
Skrivet av: Emma

ja jag vill med julpynta NUUUU men får bestämt vänta ett tag till=(
Tråkigt när pyntet bara ligger här ju!

2007-10-31 @ 11:19:30
Blogg/hemsida: http://mindottervera.webblogg.se

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback


RSS 2.0