Fest ikväll!!

Ikväll är det fest, med bara tjejer :) Det är Helena som ska ha tjejfest, hon fyllde jue år för ett tag sedan så ikväll så ska hon firas. Det ska bli jätte roligt....lite synd att Veronica inte kan följa med bara. Hon har blivit sjuk. Men det kommer nog bli e trevlig kväll ändå med god mat och allt. Helena skulle visst bjuda på mat oxå :)
Så om en liten stund ska jag äta och sen är det dags att duscha och börja tänka på att fixa till sig så inför kvällen!!

Igår som sagt var det en trevlig dag. Jag var bara hemma och slappade och gjorde inte så mycket. Sen vid tre gick jag in till stan för att träffa Jessica. Vi gick och fikade på Darins och satt och snackade massa skit :) Sjukt roligt hade vi....funderar på att kanske ha tjejkväll nästa helg oxå. Fårse hur det blir me det. Vi var sedan inom HM en runda och kollade. Hittade lite som jag hade kunnat tänka mig, Men får vänta med det.

När man kom hem var det bara att ta sina saker man packat ihop och sen åka hem till mina föräldrar, där även min moster och hennes sambo var....deras söta hund oxå :)
Vi blev bjuda på Thailandsk gryta med ris och sallad.....Det var super Gott, Så jag var tvungen att ha receptet av mamma så man själv kan testa att laga det.
Efter vi hade ätit så gjorde vi en tunering och så spelade vi bowling. Killarna mot tjejerna och dem två bästa från varje lag skulle mötas i final. Gissa vem som vann??? Joo jag som vanligt, hahaha :) Jag slog även mitt eget rekord, innan hade jag 221 och igår fick jag 242, wiee.
Hoppas man blir lika duktig sen när man spelar i bowlinghallen....haha.
Mellan spelandet så åt vi även ostbricka och olika grönsaker med dippa, det var såå gott.
Hade en super trevlig kväll med alla, men det var lite synd att vi inte hann sjunga Singstars men får göra det ikväll istället på tjejfesten!!

     


Ojj blev ett långt inlägg, hoppas ni orkar läsa allt :)







Kommentarer
Skrivet av: madde

ja känner igen dej eller har ja fel ? hihi

2007-10-20 @ 16:08:29
Blogg/hemsida: http://anderssonmadeleine.zoomin.se
Skrivet av: Fredrik

klart du kan få tips vilken färg har du idag?

2007-10-20 @ 16:52:31
Blogg/hemsida: http://www.fredrikfredrik.webblogg.se
Skrivet av: madde

javisst jag hittade dig minsann hihi :-D

2007-10-20 @ 17:19:12
Blogg/hemsida: http://anderssonmadeleine.zoomin.se
Skrivet av: Wysteriia

Tack så mycket :D Det gick bara bra :D

2007-10-20 @ 17:23:00
Blogg/hemsida: http://wysteriia.blogg.se

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback


RSS 2.0