Fredag Igen!!

Veckorna går så snabbt. Nue är det fredag igen och det betyder att det är snart helg och att min sötis är ledig :) Kan man spendera lite mer tid till varandra....är det bästa med helgen faktiskt.
Idag så gick jag upp ganska så sent som vanligt och jag började med att kolla på gårdagens Days som jag spelat in, sen var det dags att kolla på dagens avsnitt. Efter det så tog jag tag i all disk som stod på diskbänken och så har jag fixat lite här. Hade tänkt städa med men tar det en annan dag, eftersom att min huvvudvärk vill inte ge med sig. Men nue är det den tiden på månanden och då brukar jag har huvudvärk mer, så beror nog på det. Sen så har det varit en mycket jobbig vecka, så man har mycket som snurrar runt i huvudet...Man får hoppas att allt ordnar sig snart.

Jag har tänkt att gå och duscha snart. Sen så kommer väl min sötis hem om en halvtimme ungefär. Fårse om han är sugen på att köra och handla annars får väl jag gå själv. Vill nämligen ha nått gottits till ikväll när det är Idol :) Så ikväll blir det antagligen lugnt med tv-tittande och mys!!

Igår hade jue Tindra kalas och det var trevligt och roligt. Hon var så sprallig och glad hela tiden. Tills hon fick se en av mina kusiner. Han har lite längre hår, så hon blev jätte blug för honom. Men det gick ganska så bra sen ändå. Vi gav henne Lasse Åberg tallrikar, eftersom att jag och sötisen samlar på det till henne. Hon hade även fått mycket annat fint, som hon visade när vi kom :) Vi fick god fika med....cheesecake som är så gott :) Det var en trevlig kväll och det var skoj att träffa familjen och lite av släkten!!

Ni får ha en fortsatt trevlig fredag, Kramizz.



Kommentarer

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback


RSS 2.0