Glömde jue....

Berätta i andra inlägget att jag och några klasskompisar blev fotade av rektorn idag. De skulle ha någon ny bild i deras kommande broschyr om omvårdnadsprogrammet.  Man får hoppas man ser OK ut i alla fall, Lite pinsamt annars kanske...jaja det återstår att se.

Jag hade jue ont i huvudet innan ikväll, så det blev ingen träning för min del. När min sötis kom hem så låg jag och vilade. Så han slappade med en runda när han kom hem och sen så fick han ett ryck att vi skulle köra till PayC eftersom att de hade utförsäljning. Så jag följde med honom, orkade inte bara ligga på soffan och vila. Men där var inget skoj alls. Sen så var vi även på Intersport och Rusta en runda, men handlade inget speciellt. När jag trodde att vi skulle köra hemåt så ville min sötis in på elgiganten oxå en runda. Jag undrade vad han skulle göra där. Han skulle bara titta. När vi kom ut från butiken och kom hem, så hade vi helt plötsligt ett Nitendo Wi med oss hem. Det var det min sötis skulle göra där.
Så ikväll har vi spelat en del.....jag vann båda gångerna när vi bowlade :) Sen så testade jag även nått nytt Mario som sötisen med köpte till...det verkade sådär. Var inte så skoj som jag trodde det skulle vara. Men roligt ändå att han skaffat WI :)

Vi har jue även fikat ikväll, hade jue köpt kanelbullar och chilivipper till oss. MM såå gott det var :) Man får jue gotta sig ibland, annars försöker vi att inte göra det så mycket på veckorna, utan det blir mer på helgerna. Men det går lite si sådär med det ibland...men försöker som sagt eftersom att jag tränar och så med nue!!

Imon är det fredag och jag är ledig. Det betyder skolarbeten. Trist. Men ska nog hinna med en runda på stan med. Kanske är på bättre shoppinghumör imon...

GODNATT!!!


Kommentarer
Skrivet av: milla

Var det gott med kanelbullar?:D
åh va roligt att bli fottade, hur blev det+

2007-10-05 @ 16:32:42
Blogg/hemsida: http://www.fuel.webblogg.se
Skrivet av: milla

Var det gott med kanelbullar?:D
åh va roligt att bli fottade, hur blev det+

2007-10-05 @ 16:32:48
Blogg/hemsida: http://www.fuel.webblogg.se

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback


RSS 2.0