Grått och trist...

Det är verkligen inget roligt väder ute idag. Det känns som det fortfarande är ganska så tidigt på morgonen för att det är så grått och trist ute. Särskilt varmt är det inte heller.
Jag och min basgrupp var jue på studiebesök på RIA innan vid nio tiden. Det var väldigt intressant att få höra vad dem gör på RIA och vad det finns för andra ställen som hjälper missbrukare m.m. Den informationen som vi fick idag kommer vi ha stor nytta av i i arbetet. Det vi fick reda på var oxå väldigt skrämmand, det händer mer i den har staden än vad man tror och det är långt ner i åldrarna...mycket skrämmande.

Nue sitter jag och försöker förfriva tiden. Ska jue luncha/fika med Emmy sen men hon skulle på något läkarbesök först och hon visste inte riktigt hur lång tid det skulle ta. Så jag får sitta här och roa mig själv så länge :)
Det blir antagligen att vi går till vårat stammisställe Nostalgia och äter. Dem har jue såå god mat där och deras caffelatte med chokladsmak är inte heller fel!! Kanske blir en runda på stan med, kolla lte i affärer och så. Får se vad vi känner för.
Känns som jag ändå behöver hem i vettig tid så man hinner fixa till tzatsikin till ikväll....mm ska bli så gott :)
Kommer nog bli en mysig kväll med god mat och sen blir det att man kollar på Idol och till det tänkte jag fixa lite chokladpudding och grädde. Mums :)

Ha en fortsatt bra dag!!





Kommentarer

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback


RSS 2.0