Härligt höstväder :)

Åhh vilket härligt höstväder det är idag. När vädret är så här så får det gärna vara höst för min del hur mycket som helst. Men det är bara dessa dagarna som jag gillar hösten, annars gillar jag den inte alls. För oftast är det bara regn och rusk varenda dag. Så när väl solen tittar fram så blir man på bra humör på nått sätt :) Nån mer som känner så??
Idag har man varit i skolan och det gick bara bra. Vi hade omvårdnad hela dagen fram till två. Idag var det mest repition. Men det var intressant ändå och var har jue en super lärare i detta ämne. Vi hade henne förra terminen med och vi kommer ha henne i sjukvård med nästa termin. Så det känns bra!!
Nue vekar det som att vi ska gå på praktik redan i början av nästa termin och det kommer att innebära att jag kommer missa en vecka, på min praktik. Eftersom att jag är utomlands då. Man blev lfundersam och så, hur ska man nue göra? Men jag pratade med vår lärare och hon sa att det ordnar vi tillsammans hon och jag. Känns super att hon är så förstående och att man får resa. Klart jag får resa menade inte så, men vissa lärarae är väldigt negativa mot det. Men ska jue inte ha dem ändå så det är jue struntsamma. Dem lärarna som jag har nue är bara positiva och tycker det är roliigt att jah ska ut och resa....:)
Man längtar och längat tills den dagen kommer.

Nue ska jag snart fortsätta med mitt arbete om uppxäxtvillkor så att man blir klar med det så att man kan börja på nästa sen. Nackdelen med att plugga är att man nästan aldrig är ledig. Men samtidigt så tycker jag att det är roligt för att jag är intresserad av det. Men jag lär nog inte sätta mig i skolbänkern igen efter den här utbildningen....

Ha En Fortsatt Trevlig Dag :)




Kommentarer

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback


RSS 2.0