Intensiv dag!!

Det var verkligen en intensiv dag på vårdmässan. Vi var framme vid nio. Sen var det full rulle fram till klockan tolv och då stressade ändå vi i slutet. Men det var jätte intressant och det var roligt att man fick testa på olika saker. Testade blandannat att ha på sig operationskläder och så fick man känna på olika verktyg. Man fick mäta sin egen syresättning i blodet, blodtryck m.m. Alltting var bara bra på mig. Var frisk som en nötkörna :)
Man kunde även testa på att ta blodprov, men det gjorde inte jag. Ångrar det nästan lite nue. Men jag är sådan som inte riktigt tror på mig själv så jag vågar inte riktigt. Är rädd att göra fel och så blir jag lätt nervös när för många tittar på.
Men vi ska snart få testa på sådana saker igen i omvårdnad. Så det ska nog gå bra då!!
Efter den har dagen är man helt slut. Är jätte trött och har ganska så ont i huvudet. Beror nog på att man inte ätit så mycket idag. Åt lite frukost vid sju sen så gick man där tills 12 innan man skulle äta. Men då mådde jag så illa för att jag hade gått och varit hungrig en bra stund och när jag väl då ska äta, så kan jag inte. Men nue är matlusten tillbaka.

Snart kommer min älskade sötis hem :)
Då ska jag fråga honom om vi bara kan beställa pizza eller nått idag. För jag orkar inte diska, eller komma på något som vi kan äta. Så bli nog det idag, får bli sådana dagar ibland. När man inte har ork till annat.
Det bli en lugn kväll annars. Med tv-tittande och mys. Men vi lär nog inte kolla på samma program ikväll...för sötisen ska se fotboll och det ska inte jag. Jag ska jue kolla på Bonde söker fru och på Grey`s anatomy. Kan man jue inte missa :)

Har ni alla andra gjort idag då, i detta trista väder??

Kramizz


Kommentarer
Skrivet av: Emma

hihi ja receptet kommer upp så småningom, om inte så påminn mig det är lite mycket nu inför sofies bröllop=)

2007-10-18 @ 10:07:35
Blogg/hemsida: http://mindottervera.webblogg.se

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback


RSS 2.0