Julbord :)

Mmm jag vet att det känns tidigt, eller hur??? Ska på julbord typ en månad innan jul...
Den 23 november  rättare sagt. Vi ska dit med sötisen jobb som brukar bjuda på något sånt varje år. Det har än så länge varit jätte trevligt. Vi ska till byakrogen i Österslöv detta året.. Det ska bli roligt eftersom att jag aldrig har varit
där, ändå så är man uppvuxen bara lite utanför österslöv....menmen så kan det va ibland!! 
Äter inte så mycket på julbord men det jag äter är jue gott....sen så skulle dem bjuda på en massa andra goda saker med stod det :) Läste på deras hemsida nue att förutom all julmat så ska dem även ha ostbricka och ett godisbord med 10 olika sorters godis....wieee :) Kan jue säga vem som kommer springa där....haha. Inte jag,eller??



Jag har nästan precis kollat på Andra Avenyn på nätet. Missade jue att kolla på reprisen innnan eftersom att då var vi på vårdcentralen, Så det är super att det ligger på svts hemsida så man kan kolla på det där, när
man själv känner för det. Tycker den serien bara blir bättre och bättre.

Är inte klockan mer. Jag tycker tiden går sjukt sakta ikväll. Vet inte riktgt varför. Menmen ska int klaga.
Jag tror att jag ska ta och kolla på Sjukhuset snart och sen så är det jue dags för Bonde söker fru och Grey`s Anatomy oxå ikväll. Ska ni oxå se det??? Kom igen och kommentera nue :)



Kommentarer
Skrivet av: Anna

Din blogg e så bra för att om man glömt vissa program blir man alltid påmind här!
Greys anatomy e jag sugen på men top model e samtidigt. ska se Akademin för det okända k.l 20.
Kram Anna

2007-10-31 @ 19:37:53
Blogg/hemsida: http://nightvision.blogg.se

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback


RSS 2.0