Kanelbullens dag :)

Mm det är idag så man var jue bara tvungen att köpa hem kanelbullar till mig och sötisen, som vi kan fika på ikväll. Jag köpte även en varsin chlivipp till oss. Så ikväll ska vi gotta oss lite, får göra det ibland :)
Idag så har man vatt i skolan, gick bara till halv tolv så det var skönt. Det var ok i skolan idag men lite trist mot slutet för det var många som var på dåligt humör, så det smittade av sig lite...
Efter skolan så cyklade jag och Emmy och fixade en jätte fin blomma och kanelbullar till en klasskamrat i vår klass som har haft det lite svårt på sistone. Så vi tänkte att vi i klassen skulle vara snälla och visa att vi tänkte på henne. Men sen när vi kom hem till henne så visade det sig att hon inte var hemma. Lite synd. Men Emmy ska lämna det till henne ikväll så hon får det ändå!!
Efter så var jag istan och kollade runt lite. Hittade några saker jag hade viljat köpa men vat inte på riktigt shoppinghumör så jag ska kanske in en runda imon istället. Förhoppningsvis mår jag lite bätte då med. Har liksom väldigt ont i huvudet idag med så ska snart lägga mig och vila en runda. Tror inte det blir nån träning ikväll, lite trist...men får ta igen det nästa ivecka istället....

Ha en fortsatt trevlig dag....ät inte för många kanelbullar nue, haha :)




Kommentarer
Skrivet av: MIlla

Ja det är klart!
mums med bullar :D
vad hittade du på stan då?

2007-10-04 @ 17:45:35
Blogg/hemsida: http://www.fuel.webblogg.se
Skrivet av: Natalie

Åh vad gott det ska bli med bullar!Mums..:D
Hittade du någor roligt på stan??

2007-10-04 @ 20:55:44
Blogg/hemsida: http://nattas.webblogg.se

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback


RSS 2.0