Kärlekstema i Idol

Det är kärlekstema på fredag och här är låtarna som dem ska sjunga...

Mattias: Cher - If i could turn back time

Christoffer: Beatles - Something

Daniel: Britney Spears - Baby one more time

Marie: Elvis Presley - Always on my mind

Sam: Frankie goes to Hollywood - The power of love

Amanda: Tracy Chapman - Baby i can hold you tonight

Andreas: Whitesnake - Is this love?


Dem flesta har gjort bra låtval men trodde aldrig att Daniel skulle välja en låt med BritneySpears, trodde inte det var hans stil. Men vem vet han kanske gör den jätte bra. Vad tycker ni om låtvalen???


Nue har jag precis kollat på Days. Ganska så spännande avsnitt faktiskt. Innan dess var jag jue ute och gick, det var riktigt skönt väder ute. Var ute och gick cirka 45 minuter. Kanske göra det imon med om vädret tillåter kanske??

Nue ska jag nog spela en omgång Wii och sen så ska sätta igång med arbetet....

Ha en fortsatt bra dag!!





Kommentarer
Skrivet av: tinkerbellan

Japp.. jag menar köket.. vill du se.. ge mej din msn!!

2007-10-31 @ 14:51:06
Blogg/hemsida: http://www.tinkerbellan.webblogg.se
Skrivet av: Aleya

Tycker inte ens att baby one more time är en kärlekslåt men men. Missar dessutom morgondagens idol men jag hoppas Sam åker, han sjunger inte alls lika bra som de andra.

2007-11-01 @ 16:02:31
Blogg/hemsida: http://aleya.webblogg.se

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback


RSS 2.0