Ledig imon, men ska ändå upp.

Mmm det ska man. Blev bestämt innan idag att jag och min basgrupp som gör ett arbete om alkolism, ska på studiebesök imon på RIA. Det ligger vid komvux är ett ställe där hemlösa, missbrukar kan komma för att äta osv. Så vi ska dit imorgon och prata med en som jobbar där och fråga vad dem gör och så. Kan nog bli intressant. Är jue skoj om man har så mycket som möjligt med i arbetet sen, från studiebesöken. Så trist om det bara ska vara fakta från böcker och så hela tiden...

Ikväll blev det inte att jag och sötisen kollade på Niklas mat utan vi kollade på När och fjärran istället där dem visade från Thailand. Inte där vi ska vara men ändå så roligt att se. Mina föräldrar har varit på den ön som dem visade från förresten. Åhhh man bara längtar ännu mera efter att ha sett programmet. Längtar efter att få sola och bada i det härliga vattnet som är helt klarblått :) Och för att få äta all god mat som dem har. Men är jue ett tag tills vi ska dit....men längta och drömma kan man jue. Hihi. Efter vi hade kollat på det så kollade vi på Vad blir det för mat med Per Moberg, han är så rolig att kolla på tycker jag, när han lagar sin mat. Sen så blev det att jag kollade lite på Labyrint och nue sitter jag här....ska väl snart sova eftersom man ska upp vid åtta imon,

Imorgon ska jag oxå fika med Emmy, det var länge sen vi gjorde det nue. Har så mycket med skolan hela tiden så vi har ej hunnit. Men imon tänkte vi att vi skulle göra det!! Sen så jag hem och fixa till lite Tzatsiki tänkte jag inför kvällen då jag tänkte äta lite räkor, med tzatsiki och rostebröd. Mums. Min sötis skulle nog göra varma mackor för han äter inte räckor...fattar inte varför för det är juu såå gott :)

Mycket bloggande idag men det hoppas jag att ni inte har nått emot :) Ibland har man mycket att skriva bara...

GODNATT, DRÖM SÖTT!!!




Kommentarer

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback


RSS 2.0