Lugn kväll.

Var på Dennis födelsedagsfest ikväll. Det var trevligt men lugnt. Det var inte så många som var där. Sen var inte jag på riktigt festhumör ikväll och sen blev det inte bättre av att man fick huvudvärk igen :(Så det blev ingen utgång för mig och sötisen. Jag hade nog följt med ut om det inte hade vatt för huvdvärken och min sötis hade gillar inte att gå ut, så han hade jue inte heller gått ut i vilket fall!!¨Så det blev en väldigt lugn kväll för oss. Kan vara skönt det med ibland. Speciellet eftersom att nästa helg och nästa helg igen så blir det nog fest för min del. Länge sen man festade så mycket. Men ibland är det sjukt skoj, så man får passa på :)

Imon blir det nog en ganska så lugn dag. Ska nog börja leta lite fakta till ett av mina skolarbete. Har två stora skolarbeten som ska göras. Det är bara arbete på arbete hela tiden. Såå tråkigt är det :( Hmm min kusin och hennes kille kanske skulle komma en runda. Fårse imon vad som händer.

Jag hoppas ni haft en trevlig kväll. Nue ska jag gå och sova.

Godnatt, dröm sött!! 
                                         




Kommentarer
Skrivet av: Emelie

Hej brukar smyga in o kolla runder här=)Hoppas det inte gör ngt!!??? Hoppas du haft en trevligt helg!!Kram Emelie

2007-10-14 @ 08:06:26
Blogg/hemsida: http://emelisan.webblogg.se
Skrivet av: Jenny

Tack tack :) Hur har din helg varit? Våran lugn och skön, precis vad man behöver.

2007-10-14 @ 11:34:11
Blogg/hemsida: http://aikmansgirl.webblogg.se
Skrivet av: Emelie

Okej!!Helgen har varit helt ok tyvärr jobbar sambon hela helgen..Jag jobbade ifs igår men idag blev det en städe dag..Tog en paus nu...Hehe

2007-10-14 @ 11:43:34
Blogg/hemsida: http://emelisan.webblogg.se

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback


RSS 2.0