Lurade ;)

Haha när jag tänker på hur jag jag och Jessica lurade "Martin Stenmarck", så skrattar jag. För det var såå skoj :)
Det var såhär att vi stod och dansade på dansgolvet och då var han bredvid oss och dansade lite, sen så sa han att han bara skulle gå och köpa en ny öl, så skulle han komma sen igen. Men efter en stund så ville jag och Jessica hem. Så när vi stod i kön till jackorna så kom han och frågade varför vi skulle hem. Han ville att vi skulle gå och dansa lite till.Då säger Jessica, " Vi ska iväg och träna imorgon så vi måste hem nu". Han frågade vad vi tränade och då svarade Jessica att vi är konståkorskor.....såå det var jue bara att spela med och han trodde oss. Haha det var såå roligt. jag konståkerska, eller hur?? Jag tror att Jessica hade lurat en annan oxå för han kom fram till mig och frågade om jag var det....Hon verkar ha fått någon dille på det. Men fyy vad roligt vi hade åt det och visa är verkligen väldigt lättlurade.....Som sagt hade sjukt skoj igår :)

Hmm har man gjort idag då? Joo jag har varit duktig och diskat, torkat av större delen av kylen eftersom att min Doolyes hade läckt, inte bra det. Har även städat undan här lite efter igår och så håller vi på att tvättar. Är oftast så på söndgar att man donar och fixar. Tur att man är pigg så att man orkar. Såå skönt att man inte är bakis....men det är inte ofta jag är det. Är mest trött.
Jag och sötisen tog även en match i tennis på Wii och han vann såklart. Han har spelat det en hel del men jag tog i allt vad jag kunde så jag träffade även min sötis. Stackare!! Men han tog det bra som tur var.

Jag har tagit kort på min kofta och väska nue....för jag tror det finns visa i alla fall som är nyfikna på det. Jag älskar min väska. Är såå glad att det fanns i Lund. Jag tycker om den så mycket för att jag tycker det är snygg stil på den och den är lagom stor med många fack :) Jaa ni ska själva fårse.

 

Kommentera jätte gärna vad ni tycker för jag vet att det är hel del som läser min blogg oxå...som många andra så tycker jag det är roligt och veta vilka som är inne och läser. Så kommentera nue :)



Kommentarer
Skrivet av: Miia

Låter som en bra helg ju,alltid skoj när man hittar nya kläder,super snyggt!

2007-10-28 @ 17:43:03
Blogg/hemsida: http://miian.blogg.se
Skrivet av: Anna

Å Martin:)

2007-10-28 @ 18:23:00
Blogg/hemsida: http://dressingroom.webblogg.se/
Skrivet av: Paul

hehe...nästa gång...kommer det dansas natten lång. Hoppas att det fryser till ute snart så man kan få se lite konståkning...
;)

2007-10-28 @ 19:51:25
Blogg/hemsida: http://lugndetordnarsig.blogspot.com/
Skrivet av: Jenny

jädrans snygg väska!
// Jenny

2007-10-29 @ 18:51:44
Blogg/hemsida: http://jennssan.blogg.se

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback


RSS 2.0