Måndag!!

Då är det måndag igen och dagen började med skola. Jag gick till halv tolv så det var ganska så lugnt. Hade även en väldigt intressant lektion idag så det gick snabbt. Vi pratade om sociala problem och riskmiljöer. Sånt ät alltid intressant och diskutera och prata om. Nue ska vi i grupp i ganska så många veckor arbete med något socialt problem. Så min grupp har valt att arbeta om alkolhol och droger.
Efter skolan så kände jag att jag ville hem till landet. Så jag ringde min mamma och frågade om det var OK, det var det :)
Så nue är jag hemma på landet och det är så skönt att vara hemma ibland och bara va.
Har ej gjort så mycket mer än att jag och mamma kollade på någn ny film som heter Mimzy, den var helt ok.
Blir en lugn dag/kväll, då jag kommer umgås med mina föräldrar en hel del och lillebror såklart!! Ska stanna här tills imon har jag tänkt. Är ändå ledig imon och har inget planerat.

Jag hoppas ni haft en bra dag. Vad har ni haft för er??


Puss Puss........



Kommentarer

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback


RSS 2.0