Mysdag..

Min sötis idag har bara en lugn hemmadag idag med en massa mys :)
Min sötis gick upp vid halv nio och det märkte jag knappt. Själv så låg jag och sov till elva eller nått. Skönt att sova länge tycker jag...När jag kom upp så spelade min sötis WI, så det blev att jag satte mig vid datan en stund och kollade runt lite.
Sen så åt jag lite frukost och fixade till mig för sen så körde jag och sötisen till Maxi och handlade lite. För vi hade inte allt hemma som vi behövde till det som sötisen ska laga idag.
Han ska laga såå god mat lite senare idag. Då vi ska ha mysmiddag med tända ljus och grejer. Sen så blir det kanske att vi tittar på nån film och bara myser :) Eller så blir det väl att vi tittar nått på tv tillsammans. Vet ej om vi har nån bra film hemma.
Min söta sötis ska laga hans goda potatisgratäng och till det ska vi har marineade kotletter med en god sallad till. Jag bara längtar tills jag ska få äta, för det ska bli såå gott :)

Ni får ha en fortsatt trevlig dag.....





Kommentarer
Skrivet av: Elin

tack tack =) haft en bra helg?

2007-10-14 @ 17:56:29
Blogg/hemsida: http://ejlinen.blogg.se

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback


RSS 2.0