Nybäddat!!

För en liten stund sen så nybäddade jag sängen med nya rena lakan och så. Jag tycker det är så mysigt att gå och lägga sig sen när det är renbäddat. Det luktar så gott och det är så fluffigt...haha :)

Jag och sötisen var jue inne istan innan idag. Jag bestämmde mig för att ha min nya jacka och stövlar för att det på våran mätare så var det inte så varmt ute enligt den. Men när vi kom ut så var det riktigt skönt väder och det var nästan för varmt med den nya jackan. Men i skuggan var det kallt så då var det skönt att ha den på. Lite svårt att veta vad man ska ha på sig ibland.
Istan så handlade jag lite. Det blev ny läppglans, mascara och rouge. Sen så handlade vi present till Dennis,blev att vi köpte på partaj :) Var även på systemet och det fick bli cider ikväll. Är sugen på det.

Annars i eftermiddag har det varit lugnt. Har mest slappat och så.
Jag och sötisen spelade även lite WI och då fick vi helt plötsligt besök av mina föräldrar och min moster och hennes sambo. Dem skulle bara hit och lämna en sak som min lillebror snart ska hämta. Alltid roligt med lite besök ibland fast att det inte var så länge.

Jag får väl ta och börja fixa till mig snart för vi ska åka om nån timme. Tror jag vet vad jag ska ha på mig nue.

Ha det nice!!!

image230
KÄRLEK :)



Kommentarer
Skrivet av: Sandra

Hur snyggt som helst, håret alltså! Jättefint! Hoppas allt är bra med dig:) kram

2007-10-16 @ 15:15:41
Skrivet av: jenny

hahaha va han ser ansträngd ut... hehehe
men va fin du e i håret =)de va riktigt snyggt.

2007-10-16 @ 17:35:22

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback


RSS 2.0