Ojj....

Jag har jue glömt att gratta två personer. Igår var det jue inte bara min brorsdotter Tindra som fyllde år. Utan det gjorde jue även en tjejkompis, Helena. Grattis!!  Henne ska vi tjejer fira nästa lördag. Det ska bli jätte roligt ser verkligen framemot det :)
Vill jue säga grattis till Dennis oxå som fyller år idag. Honom ska vi fira imon då han ska ha lite fest. Men det blir nog en ganska så lugn kväll. Är inte så festsugen efter allt som hänt. Men får se imon hur det blir. Kanske blir jätte skoj, vem vet?

Jag och sötisen var och handlade på maxi, där vi passade på att panta en massa flaskor som vi hade samlat på oss. Vi köpte även lite gottis. Jag valde Estrellas nya chips med vitlökssmak och sötisen tog ostbågar, fast jätte stora med extra smak. Men har smakat dem och dem smakade inte så mycket...
Sötisen lagade även jätte god mat nue ikväll. Det blev pommes, lövbiff och bearnisesås och lite sallad till det...mums :)

Min kusin och hennes kille skulle nog komma en runda ikväll. Så det får nog bli att man spelar in Idol i sådana fall. För jag tror ej vi kommer kolla på det, utan vi kommer spela WI och kanske lite kort.
Fårse om dem dyker upp eller inte.

Bye!!!



Kommentarer
Skrivet av: Anonym

fin blogg du har!

2007-10-12 @ 22:08:34
Blogg/hemsida: http://www.missbina.webblogg.se

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback


RSS 2.0