Roligt :)

Har haft en mycket rolig kväll med mycket skratt och fjant. Man måste få släppa loss ibland :) Min kusin Ulrika, hennes kille Micke och hennes lillebror Stoffe kom hit innan ikväll. Närmre halv nio kom dem.
Vi började med att spela bowling på WI, gissa vem som vann båda gångerna?? Joo jag :) Man kan jue hoppas att man blir lika duktig på riktigt sen...hehe. Vi spelade även några rundor kort, jazz spelade vi. Där förlorade jag bara...gick inget bra alls. Men roligt hade vi. Det blev att jag och Ullis delade på en cider och så tog vi varsin lakrislikör, det var mums :)

Blev inget Idoltittande ikväll framför tvn, med lite mys. Utan jag kollade på klippen nue på Idolsidan. Hade spelat in det, men går snabbare att se det så. Orkade inte vänta tills imon, hihi. När jag först fick se vem som hade åkt ut, så tänkte jag. Inte hon!! Men när jag nue har sett alla sjunga så tror jag nog det var rätt ändå. Tycker dem flesta va bra ikväll. Speciellt Marie, Amanda och Daniel. Vem gillade ni mest ikväll??

Nue ska jag alldeles strax gå och lägga mig hade jag tänkt....så jag hoppas ni haft en bra dag.
 
                                                                                                                                                                        
                                      Godnatt!!



Kommentarer
Skrivet av: Elin

Tack ska du ha:)

2007-10-13 @ 09:35:28
Blogg/hemsida: http://ejlinen.blogg.se
Skrivet av: tinkerbellan

christoffer såklart.. fan jag GRÄT när han sjöng

2007-10-13 @ 10:27:13
Blogg/hemsida: http://www.tinkerbellan.webblogg.se

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback


RSS 2.0