Såå trött.

Jag har varit sjuk trött större delen av dagen. Fast att jag sov till klockan tolv. Borde jue var pigg då tycker jag, men nää då!! Kanske beror på att man festat några helger i rad nue, kanske min kropp som inte orkar mer. Hmm hur ska det då gå nästa helg, när kanske ska på tjejfest igen?? Det går säkert super bra. Jag har inte festat så här ofta på länge, men har vatt en del på senaste tiden, födelsedagsfester och annt. Men det är roligt :)
Mm så jag har större delen av dagen slappat framför tvn eller datorn. Har jue även ätit en god middag som min sötis gjort...åhh så gott det var. Blir kanske lite glass med sen till Ensam Mamma Söker som börjar om en stund...

Blir nog att man går och lägger sig hyffsat tidigt ikväll. Behöver jue inte göra det om jag inte vill eftersom att jag har sovmorgon tills halv tio ungefär. Men känns inte som jag orkar vara uppe så länge ikväll...Imon så har jag självstudier men ska till skolan vid elva och träffa min basgrupp. Vi ska planera och lägga upp vårat arbete om alkolhol och droger. Ringa AA med mera....vi ska gå på något möte för att se hur det är. Ska bli intressant. Sen så efter det får man hem och tvätta...sååå roligt, eller inte!! Kanske sticker in till stan en snabbis med för att köpa nytt läppglans, har tydligen slarvat bort det igår. Köpte det förra lördan och jag gillade det så mycket, så hoppas den nyansen finns kvar....

Händer hos er denna söndagskväll??

Ha det Hallon!!!




Kommentarer
Skrivet av: Anonym

På söndagar får man vara trött... vi har börjat med att göra INGENTING på söndagar för att orka kommande vecka.
Hoppas du haft en skön söndagskväll.

2007-10-21 @ 21:23:22
Skrivet av: Emma

Hej hej!
ja jag såg dig med faktiskt men jag var inte heller säker och dessutom sjukt stressad för det var ju klockan 14 och bara en timme kvar tills bröllopet började ju så det blev snabba ryck ut till sofie oh hoppa i tärnklänningen hihi =)

2007-10-21 @ 21:33:12
Blogg/hemsida: http://mindottervera.webblogg.se
Skrivet av: *Sofie*

Tack så mycket för din söta kommentar!!!!!!!!!!!!!!! Hoppas att du haft enbra helg=) Kram

2007-10-22 @ 08:17:54
Blogg/hemsida: http://mizzsofie.webblogg.se
Skrivet av: Mikaela

Tack så mycket :)

2007-10-22 @ 14:05:34
Blogg/hemsida: http://trender.webblogg.se

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback


RSS 2.0