Sjukt roligt :)

Igår var det jue fest hos Jessica och Markus. Det var jag och sötisen där och Paul. När vi festar ihopa så kan jags säga att det behöves inte mer folk för att ha roligt. Länge sen som jag skrattade så mycket som jag gjorde igår :)
När vi kom till dem så beställde vi pizza från katrins, eller alla utom jag gjorde det. Jag tog kebabtallrik. Det var gott..
Efter vi hade ätit så snackade vi en massa strund och hade sjukt roligt :) Jag och Jessica dansade oxå en hel del och sjöng så killarna gick in i köket...hehe.
Markus och Paul spelade även Guitar Heroes, det gjorde dem sist vi var där oxå och det såg sjukt svårt ut. Men igår så övertalade Jessica och Paul mig att testa. Det var sjuk skoj. Men svårt. Men gav inte upp utan jag och Jessica spelade samma låt flera gånger och efter varje gång blev man bara bättre och bättre :)
Vi hade så roligt så glömde nästan bort tiden. Så när klockan var närmre halv ett så gick jag och Jessica till Grand, garbbarna kom lite senare. Inte min sötis då för han ville inte med ut.
Men på Grand hade vi oxå jätte skoj och dansade större delen av kvällen och sjöng och skrek gjorde man oxå en hel del. Så man är lite småhes idag :) Men mår faktiskt relativt bra, är lite trött annars är det lugnt.
Vi hade så skoj så vi lyckade även komma med på bild på Grand....inte alls skoj när man ser halvt flummig ut, men det får man bjuda på....haha :)

Idag blir det en lugn slappedag, med tv-tittande, Wi-spelande och så ska jag försöka vara duktig och fortsätta på mina skolarbeten. Känner mig lite smått stressad nue eftersom att jag har två kvar och det ena ska vara inte på onsdag och dem det andra på torsdag. Tur at jag är färdig med ett.

Här kommer lite bilder från igår...

     

    

  


Min strumpa när jag kom hem :)

Ha en Nice dag!!





Kommentarer
Skrivet av: milla

låter som en bra helg!
Fina stumpor! Och härliga festbilder :D
hoppas du får en bra kväll

2007-10-07 @ 17:19:59
Blogg/hemsida: http://www.fuel.webblogg.se
Skrivet av: Natalie

Kul med lite fast bilder:D
Ha en bra kväll!
Ska du hitta på något speciellt??

2007-10-07 @ 18:14:44
Blogg/hemsida: http://nattas.webblogg.se
Skrivet av: Natalie

svar:
jo det är de ju!
Jag ska inte göra något speciellt bara slappa och ta det lungt!:D

2007-10-07 @ 18:52:19
Blogg/hemsida: http://nattas.webblogg.se

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback


RSS 2.0