Sovdags.

Nue ska jag alldeles strax gå och lägga mig och sova. Hoppas det går bättre inatt. Jag hoppas oxå att min huvudvärk försvinner tills imon. För imon ska jag tll skolan. Vill inte missa en massa, så jag har nästan precis tagit en migräntablett. Så förhoppningsvis är huvudvärken borta imon när man vaknar. Annars får man kanske försöka gå till skolan ändå. Fårse imon!!

Annars ikväll så har man kollat på Bonde söker fru...ska bli roligt att följa dem och det ska bli intressant och se vilka dem väljer....Grey`s Anatomy var jue oxå hur bra som helst. Vilken tur att Meredith klarade sig, men lite sorligt att hennes mamma dog. Saknar oxå Denny väldigt mycket. Han och Izzie passade så bra ihop. Så det var så fint i slutet av kvällens avsnitt när dem nuddade varandra, fick en liten tår i ögat.

Ni får sova så gott, dröm sött.
 
 




Kommentarer
Skrivet av: Anna

Jag bölade nästan till det avsnittet. Fan va bra serie alltså!

2007-10-13 @ 18:34:49
Blogg/hemsida: http://nightvision.blogg.se

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback


RSS 2.0