Tvättar!!

Jag har precis varit nere med tvätten, håller på att tvätta. Såå tråkigt men det är sånt man bara Måste ibland!! Jag får väl ta och diska med om ett tag är oxå ett annat måste....
Min dag började med att jag gick upp vid halv tio och då jag gick och duschade och fixade i ordning mig, sen vid elva var det dags att gå till skolan för att träffa min basgrupp. Vi skulle diskutera om hur vi skulle lägga upp vårt arbete osv. Vi bestämde att vi bara ska inrikta oss på alkolism istället. Så imorgon ska vi antgaligen gå på ett AA möte för att se hur det är. Vi bestämde att vi ska gå på  en del studiebesök sen utgå från det när vi gör vårat arbete. Tror det kan bli jätte bra!!
Efter skolan så gick jag in till stan. Jag köpte ett par teamsportia mjukisbyxor, svarta. Dem är såå sköna, har dem på mig nue. Jag köpte även nytt läppglans och det fanns kvar, den nyansen som jag hade innan.

Annars idag händer det inte så mycket mer än att man ska fixa med tvätten och disken som sagt. Ska nig även ta tag i och göra lite läxor. Vill liksom inte göra saker i sista stund. Men känns som jag inte har motivation till att börja, men till sist brukar jag ta tag i det ändå eftersom som att som jag sa innan vill jag inte stressa och göra allt när det bara är någon dag kvar tills man ska lämna in det. Bättre att göra det så fort man kan så slipper man det sen!!
Blir nog en del tv-tittande ikväll oxå jue. Cityakuten börjar och så min favoritserie Prison Break :)

Puss och Kram!!!!



Kommentarer
Skrivet av: N R 1 2 6

fin blogg :]

2007-10-22 @ 14:40:20
Blogg/hemsida: http://nr126.blogg.se
Skrivet av: Maria

tack ska du ha :)

2007-10-22 @ 15:37:24
Blogg/hemsida: http://mariiaa.webblogg.se
Skrivet av: *Sofie*

Tack för dina snälla kommentarer!!! Hoppas att du har haft en bra helg! Kramis

2007-10-22 @ 19:07:06
Blogg/hemsida: http://mizzsofie.webblogg.se

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback


RSS 2.0