Uppväxtvillkor...

Har nue suttit halva eftermiddan och hållt på med mitt skolarbete om uppväxtvillkor på 1920-60-70-80 talet och om framtiden. Jag har precis blivit klar om hur det var att växa upp på 20-talet och har börjat lite på hur det var att växa upp på 60-70-80 talet. Ganska så intressant att skriva om eftersom att det är så stora skillnader och kontraster hur hur det var att leva då och hur det är nue. Men samtidigt är det såå tråkigt att leta en massa fakta som stämmer in bra på det man ska skriva, sen såå tar det jue såå lpng tid. Menmen det får gå. Är glad att jag har börjat i alla fall.

Jag har även varit duktig och dammsugit lite här, för det var så dammigt och smtsigt på golven. Tänkte att jag ska städa lite mer noggrant en annan idag eftersom nue hinner jag inte eftersom att jag måste göra dessa skolarbeten. Skolan tar mycket tid.

Nue ska jag snart ta en puas i skrivandet och ta och diska för sen så ska jag laga lite mat. Blir stuvade makaroner och köttbullar idag. Ska bli såå gott :)

Ikväll så ska sötisen träna bandy så då får jag lite ensam tid. Så då ska jag nog förtsätta skriva på arbetet lite och sen bara ligga under en filt och kolla på tv, är jue Nyberg och Törnblom ikväll. Mycket bra program tycker jag...

*Älskar min sötis såå mycket*

Hejsvejs!!


Kommentarer

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback


RSS 2.0