Vad ska man äta för middag?

Jag hade faktiskt ta och laga maten till mig och sötisen idag eftersom att det oftast är han som lagar den. Jag var sugen på att göra fläskpannkaka, men tror ni vi har någon mjölk hemma då? Nää det hade vi inte. Jag känner inte riktigt heller för att gå ut i detta vädret...det lockar inte mig. Det är bara grått, mörkt och trist. Hmm ska man nue göra istället då? Några förslag på vad man kan laga för mat ikväll??

Ska kanske ta tag i disken nue så det blir gjort. Har dragit mig från det hela dagen. Det finns liksom inget tråkigare än att diska....eller? Menmen man får göra det ändå. Längtar tills den dagen man kommer att skaffa diskmaskin, men det lär inte hända fråns vi flyttar till hus och det dröjer nått år tills dess. Men jag och sötisen brukar sitta och titta ibland vad det finns för utbud. Vi hittade ett fint igår, tror det låg i Viby. Men som sagt det får vänta nått år till. Jag ska jue med ha fast jobb och så först....

Disken kallar....hehe :)



Kommentarer
Skrivet av: Gabriella

Tack...läckraste tomte på länge!=)

2007-10-29 @ 17:18:52
Blogg/hemsida: http://www.sanningen.webblogg.se
Skrivet av: Linda

Vsg =) Vart hittar man såna fina bakgrunder till sin blogg? kram Linda

2007-10-29 @ 17:40:48
Blogg/hemsida: http://liindac.blogg.se
Skrivet av: tinkerbellan

ja vi blev oxå nöjda.. nu e det bara att vi ska ta bort all skit från det andra rummet.. sen när det e klart ska vi öppna upp väggen sen blir det ett nytt kök.. Phuu.. massor att göra i hus..

2007-10-29 @ 17:57:17
Blogg/hemsida: http://www.tinkerbellan.webblogg.se
Skrivet av: tinkerbellan

ja det blir en del av köket.. Matsal typ..

2007-10-29 @ 19:16:01

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback


RSS 2.0