Varit och handlat...

Jag har precis varit istan och handlat lite. Var bland annat på Kappahl och köpte gråa och vita knästrumpor som jag kan ha till min nya lila tunika. och även till andra klädesplagg såklart. Kanske tar en bild senare idag så ni får se!!
Jag har även varit på domus och handlat lite ingredienser, eftersom att jag har bestämt mig för att laga mat
ikväll. Igår var jag jue extremt sugen på fläskpannka, men det är jag inte idag.
Isället ska jag laga potais, biffar, brunsås och stekt lök. Jag har var så sugen på det när jag vaknade imorse. Sen tror jag att det är för att jag läste i en annan blogg att hon skulle göra det igår...
Så jag ska snart gå och skala potatis och förberda. Mmm det ska bli såå gott. Jag tror nog även att min sötis
kommer att bli glatt överraskad :)

Annars idag har jag inte gjort så mycket mer. Har slappat och tittat lite på tv och så.
Ska jue som sagt förbereda maten snart och sen så blir det nog en lugn kväll. Om jag inte tar och cyklar och tränar. Har tappat lusten för det igen. Kommit in i en svacka. Så jag fårse hur jag gör...Är väl lat helt enkelt.
Men i alla fall så är det bra på tv ikväll som det är dem flesta kvällarna. Blandannat Ugly Betty och
Desperate Hoursewives och det får man jue inte missa. Nån mer som ska kolla på det ikväll???

Nue ska jag gå och förebreda maten.

Hejsvejs!!!




Kommentarer
Skrivet av: Anonym

ugly betty måste man se.. det andra skiter jag i..

2007-10-30 @ 18:02:45

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback


RSS 2.0