Veckorna går så fort...



Mm veckorna går verkligen fort, nue är det fredag igen. Inte länge sen det var det jue. Men det är alltid skönt med helg för att då är jue min söta sötis oxå ledig :) Synd att helgerna är så korta bara.
Jag gick upp för en timme ungefär och gjorde vid mig lite och så, sen har jag mest bara slappat framför datorn sen dess.
Jag tror att jag ska ta tag i disken om en stund, innan våra Bästa År Börjar. Sen efter det så ska jag bege mig inte till stan har jag tänkt. Har lite småärenden som jag tänkte göra innan jag ska träffa Jessica. Vi ska jue fika idag :)
Sen ikväll ska man jue bli bjuden på middag hemma hos mamma och pappa. Mamma skulle laga någon Thailandsk gryta som hon hade hittat recept på. Hon har väl blivit inspirerad nue, eftersom att vi ska jue snart resa dit...hihi :) Men det kommer säkert blir såå gott!! Sen så skulle vi visst ha lite ostbricka och sådant gott lite senare på kvällen....mums. Kommer säkert bli en super mysig och trevlig kväll med familjen och med min moster och hennes sambo....
Är jue Idol ikväll men det får man spela in eller kolla på reprisen på Söndag. Evelina ska visst sjunga min favoritlåt, ska bli intressant och se hur det låter...

Ha En Fortsatt Trevlig Dag I Det Fina Vädret :)





Kommentarer
Skrivet av: Fredrik

veckan går sjukt snabbt... nu är det ju fredag igen!

2007-10-19 @ 15:32:11
Blogg/hemsida: http://fredrikfredrik.webblogg.se

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback


RSS 2.0