Bowlingkalas.

Det ska jag och sötisen på idag och antagligen många andra oxå. Sötisens lillebror fyllde 12 i torsdes så idag ska han firas. Så först så ska vi bowla...lär väl förlora som vanligt. Är inte så super bra på det där....bara ibland. Efter bowlingen ska vi hem till dem och äta middag och så....Lär säkert bli jätte gott som vanligt eftersom att sötisens mamma är jätte duktig på att laga mat och göra goda efterrätter :) Blir säkert en trevlig dag!!
Ikväll är det ingen planerat än, kanske utgång? Men vet ej om jag orkar...annars kanske det blir en lugn hemmavkäll kanske, eller kanske Ullis och Micke skulle komma ikväll igen så skulle vi spela lite kort. Jaja det återstår och se vad som händer.
Nue var min sötis klar på toan, så nue ska jag göra mig klar.

Ha en bra dag!!


Kommentarer
Skrivet av: Wysteriia

Tack, hade jätte trevligt i Gävle :D

2007-09-29 @ 15:53:38
Blogg/hemsida: http://wysteriia.blogg.se
Skrivet av: Wysteriia

Det är ganska så läskigt! :/

2007-09-29 @ 19:39:34
Blogg/hemsida: http://wysteriia.blogg.se

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback


RSS 2.0