Datorn är tillbaxs.

I eftermiddas kom våran data hem igen...hehe :) Den har varit på lagning och dem har tydligen bytt ut skärmen på den. Vi hade ju en massa streck på skärmen innan så därför fick vi lämna iväg den. Men nue verkar den vara som den ska och allt som vi hade på datan, som musik och bilder och så finns kvar. Skönt det för då slipper man lägga in allt igen.
Annars idag har jag mest bara slappat.Mådde inte så bra imorse när jag vaknade. Min näsa den rinner och så har jag ont i huvudet. Börjar nog bli förkyld, inte så konstigt i så fall eftersom att typ alla i min klass var det igår. Man får hoppas att det inte bli värre bara för imon måste jag till skolan. Är jue sista dagen i block 1 så vi ska gå reda på betyg och fika och ha det trevligt. Så det vill jag inte missa. 

Nue håller min sötis på med maten, blir ris och korvistroganoff och sallad idag. Ska bli gott.
Sen ikväll ska jag bara slappa och försöka kurera mig med lite gott te och kolla på Idol och på Desperate Huesewives som börjar ikväll. Är en av dem bästa serierna som finns :)

Jag tänkte lägga upp en bild på min vinterjacka nue som jag köpte förra veckan, kan jue göra det nue när man fått hem datan igen...

image165
Vad Tycks?? Själv tycker jag den är riktigt Nice!!

Ha en forsatt trevlig kväll!!


Kommentarer
Skrivet av: CandyCane

Den jackan såg mysig ut :D

2007-09-19 @ 01:32:45
Skrivet av: Maria

Verkar så =)
Krya på dig du med! =) Kram

2007-09-19 @ 11:49:51
Blogg/hemsida: http://catwalkqueen.blogg.se
Skrivet av: tinkerbellan

tack för svaret..

2007-09-19 @ 15:01:35
Blogg/hemsida: http://www.tinkerbellan.webblogg.se
Skrivet av: sabina

tack för dina fina kommentarer:)

2007-09-19 @ 16:51:18
Blogg/hemsida: http://www.missbina.webblogg.se
Skrivet av: Anna

supernajs tycker jag

2007-09-25 @ 11:31:44
Blogg/hemsida: http://nightvision.blogg.se

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback


RSS 2.0