Det gick bra...

Det gick super bra att passa busiga Tindra eller Titti som hon kallar sig själv. Det var ninna, ninna eller piter,piter hela tiden. Vi fick läsa sagor för henne, lägga pussel och allmänt busa med henne. Såå soligt. Men fick även låsas sitta på toa, eftersom att hon skulle sitta på pottan....så söt är hon :) Man skrattar en hel del i henne närhet, både jag och sötisen gjorde det...hehe.

Jag hoppas verkligen att Knut åker ut ikväll ur Idol...gillar inte han alls. Tycker inte han sjunger bra och sen så ser han sliskig ut. Nää han är ingen Idol för mig. Återstår och se vem som åker ut...börjar jue om en stund igen.

Man får väl lägga sig efter man sett utröstningen kanske? Är jue skola imon igen och då får man gå upp tidigt. Går länge imon med, tror jag! Så det blir nog en lång dag. Sen på kvällen är det dags för träning igen. Det gick super i tisdes och man känner sig så fräsch efter man vatt och tränat...känns bra :)



Kommentarer

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback


RSS 2.0