DUAGAVA!!

Det heter Lars Winnerbäcks nya skiva som jag fick med posten idag. Jag sitter och lyssnar på den nue och den verkar lika bra som alla hans andra skivor :) Jag visste att skivan skulle komma idag sen länge, men ej haft en tanke på det alls idag.  Fråns jag gick och hämtade posten, blev såå glad.
Favoriterna på hans skiva är helt klart "Om du lämnade mig nu"  "Innan mörkret faller" och "Tidvis".



Idag så har jag inte gjort så mycket än så länge. Jag har gjort lite läxor, ska snart fortsätta med den sista. Annars har jag bara slappat och kollat på Days.
Ikväll ska vi passa min busiga brorsdotter i några timmar. Det ska bli roligt, är alltid lika skoj att passa henne :) Vi lär väl busa en hel del och få läsa en massa sagor för henne och så..hehe.
Tänk snart fyller hon 2 år, hon börjar bli så stor. Man tycker det går så fort, undra då hur det blir när man får egna barn...tycker man väl att det går ännu fortare??

Har en massa frågetecken i mitt huvud, tänker och undrar. Men vad det handlar om skriver jag inte här. Men jag får väl fundera vidare på det och försöka lösa mina frågor och undringar jag har.

Bye!!!



Kommentarer

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback


RSS 2.0