Ett tag sedan....

jag skrev här nue, det beror jue på att våran data är på lagning. Saknar den såå mycket. Sjukt att man kan vara så besatt :) Men nue är jag hemma hos mina föräldrar på landet. Är här och lånar deras dator eftersom att jag har skolarbeta och göra. Jag har jue självklart även umgåtts med mina goa familj. Vi fikade på fika som jag köpt med...hade köpt med tårta eftersom att min mamma och pappa firade 30 år tillsammans idag och så har dem varit förlovade i 29 år och varit gifta i 27 år. Verkligen länge.....man blir såå glad över att dem varit tillsammans och ibland undrar man hur dem lyckas med det. Men så ska det bli med mig och min älskade Peter oxå, vi ska vara ihop hela livet :)

Med mig är det bara bra annars, eller nästan. Har haft problem med magen, den blir uppsvälld när jag har ätit och så får jag ont i den så ska nog kolla upp det. Men annars är allt helt OK. Jag fick G på provet som jag gjorde i Psykologi B i onsdes och det är jag helt nöjd med :)

Tänkte berätta lite om min helg nue när man ändå har tillgång till en data.
Ifredes så var jag ledig så då var jag duktig och städade och grejade. Skulle rensat mina garderober, är i stort beov av det eftersom att alla mina nya kläder som jag köpt ligger i sina kassar eftersom att jag ej har plats att gänga in dem. Måste verkligen försäöka göra det snart när tiden finns där. Sen på fredakvällen så åt jag och sötisen tacos och hade myskväll. Men sen så kom min kusin Ullis och hennes kille en runda så det blev att vi spelade kort en runda. Jag och Ullis vann :)
Ilördes så tvättade vi och så var vi  på Biltema en runda, sötisen skulle köpa cykel. Men den som han ville ha hade inte kommit in än. På kvällen så var vi på fest hos Jessica och Markus. Vi hade jätte skoj och trevligt och även på Grand var det skoj.....roligt att få dansa och träffa lite folk :) Får man snart göra om igen.
Isöndes så var på söndagsmiddag hos Peters mormor. Vi fick rådjur till middag och så fick vi blåbärs tårta och glass till efterrätt. mums. Efter vi hade vatt där så körde vi hem till mina föräldrar en runda och sa hej. Vi körde sedan hem. där vi kollade på filmen "se upp för dårarna". Sjukt bra film tycker jag.

Nue kommer lite bilder från festen ilördes:

                                      Jag & Paul             Jessi                 Markus
            
                                                                   


Ska försöka skriva snart igen, kramis på er.


Kommentarer
Skrivet av: Maria

Det ÄR gott också ;)

2007-09-05 @ 09:49:18
Blogg/hemsida: http://catwalkqueen.blogg.se

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback


RSS 2.0