Höst väder...

Usch vilket tråkigt väder det var imorse när man vaknade. Grått och trist ute och så regnar det i mellan åt. Riktigt höstväder. Idag hade man viljat ha sin sötis hemma och bara liggat i soffan och gosat och kollat på en bra film. Men han jobbar jue så det blir väl att jag bara slappar idag, ska även göra lite läxor och så ska jag antagligen träna ikväll.
För en liten stund sen så var P här och köpte två av mina böcker. Skönt att bli av med dem och det var trevligt att få P på besök en liten stund :)

Ikväll är det dags för Idol och Desperate Housewives igen, det ser man framemot :) Ska bli intressant och se tjejerna sjunga ikväll och vad dem har valt för låtar och så...

Känner mig allmänt nere idag, men det beror på vädret. När hösten och mörkret kommer så brukar jag bli lite deppigare. Gillar liksom inte det tråkiga vädret. Jag vill att det ska vara sol och så ska det vara varmt och skönt. Men när jag har sådana här dagar så är det så skönt att ha sin sötis och vänner omkring sig eftersom att dem gör mig oftast  glad igen:)


 


Kommentarer

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback


RSS 2.0