Måndag.


Slutade skolan för en stund sen men är fortfarande kvar och sitter vid datan lite så att jag kan skriva av mig lite. Men snart behöver jag inte sitta här länge för att vi ska få tillbaka våran laptop nue i veckan, förhoppningsvis redan imon :) Så snart lär man väl datanörd som aldrig förr...hehe :)

Min helg har bara varit bra.
Ifreds så var vi och hälsade på Dennis, Tessan och Kewin på kvällen. Vi fikade och kollade på någon skräckfilm som var så där. Men det var trevligt.
Ilördes så var jag duktig och städade och sötisen han kastade lite skit och så som vi ville bli av med, vi tvättade även. Sen lagade vi god mat. Testade en ny kyclingrätt som var mycket god :) Vi fick sedan busiga Tindra och Palle och Vonka på besök. Vi bjöd på fika och så kollade vi på tv och satt och snackade. Busade en del med busiga Tindra med :) Hon har lärt sig säga Nilla nue, såå skoj. Hade en mycket trevlig kväll med dem.
Isöndes så slappade vi typ halva dagen och sen så körde vi till EKO, men vi handlade ej så mycket. Min sötis skulle kolla om det fanns en sak där men han hittade inte det. Vi handlade munkar i alla fall som vi tog oss med hem till mamma och pappa eftersom att vi skulle dit och fika. Var mycket trevligt att vara hemma lite, min mamma hade gjort en jätte god äppelkaka...mums!! Vi satt en hel del och snackade om Thailandsresan....närmar jue sig mer och mer och man längtar och längtar. Det är så mycket man ska förbereda och tänka på. Men det ska bli såå skönt när vi väl kommer iväg :)

Nue ska jag snart gå till vårdcentralen och fixa nån lapp så min sötis kan skriva in sig där....han är jue skriven i Östra Göinge kommun, så nue ska han skriva in sig på Östermalm där jag är inskriven. Han måste nämligen dit för han har fått lite prickar här och var på kroppen som inte vill gå bort och han har haft dem nue ett tag så han måste kolla upp det har jag sagt. Sen så ska vi jue snart ta sprutor med inför resan så då är det bra om han är inskriven där.
Jag längtar verkligen inte tills vi ska ska ta den där sprutan...är liksom väldigt rädd för sprutor och nålar. Men förhoppningsvis kommer det bara gå bra.

Men ni får ha det så bra så ska jag försöka skriva snart igen. Kramis.


Kommentarer

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback


RSS 2.0