Middag hemma på landet!!

Jag gick upp vid halv elva idag för att vi skulle tvätta klockan 11. När vi håll på att tvätta så gick jag och sötisen upp till stan en runda för att jag skulle hämta ut mina skolböcker som jag beställt. Jag var även inom HM där jag köpte en tröja som jag hade spanat in igår. Tänkte jue inte shoppa nått men var bara tvungen att ha den för jag tyckte det var en "Pernillatröja", hehe :) 
Här är tröjan

Om ungefär en timme så ska vi köra hem till mina föräldrar, där vi är bjudna på middag. Undra vad det blir för gott. Men tvivlar inte på att det kommer bli super gott, eftersom att min mamma är jätte duktig på att laga mat...
Vi ska även spela EyeToy och sjunga Singstars, min lillebror har skaffat det igen så vi tänkte spela och sjunga ikväll och kanske göra bort oss, vem vet :) Men roligt ska det bli i alla fall. Det blir nog även att man dricker lite gott, vin kanske? Fårse vad det blir.


Ni får ha en fortsatt trevlig helg!!

 


Kommentarer
Skrivet av: Ingela

Tjena tjejen...det var längesen..har varit inne nån gång på din blogg men ej kommenterat. Sorry..men ska bättra mig! vad gör du nu för tiden??

2007-09-22 @ 19:32:26
Blogg/hemsida: http://ingelas.webblogg.se
Skrivet av: Ingela

hej..vet inte om den andra kommentaren kom fram, ´jag jobbar i affär som kallskänka...inte det glamorösa jobbet precis, men det e ett jobb..kram

2007-09-23 @ 13:30:41
Blogg/hemsida: http://ingelas.webblogg.se

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback


RSS 2.0