Skopunkten!!

Jag hittade ett par vinterstövlar på skopunkten som jag fastnade för direkt när jag såg dem....:)
Såhär ser dem ut. 

Vad tycks?

Jag och sötisen var oxå inne på Willys och handlade hem lite mat för det hade börjat bli lite tomt i kyl och frys. Efter att vi hade handlat så var det bara att gå ner med tvätten.
Efter det så tog jag tag i disken och diskade lite och sen så lagade min sötis tacos och det var såå gott :)
Jag har även varit duktig och tagit tag i ett av mina skolarbeten som ska göras. Har jue två ganska så stora arbeten som ska göras nue under två veckor. Så att jag kommer ha ganska så mycket självstudier under dem kommande veckorna. Har att göra om inget annat.
Resten av kvällen så blir det nog en del tv-tittande, är jue Ensam mamma söker klockan åtta och sen så var det nån film efter det som jag kanske ska kolla på. Fårse vad som händer.

Nue ska jag fortsätta lite på mitt arbete så ha det bra....
          



Kommentarer

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback


RSS 2.0