Snart så...

Nue börjar det likna nått med min blogg :) Den börjar bli riktigt fin. Men det är fortfarande lite små saker som Anna ska fixa med....hon hinner inta göra allt på en gång eftersom att hon jobbbar och så. Men efter helgen är den nog klar:) Vad tycker ni om den än så länge??

Igår var det jue skola....var sjukt trött hela dagen som jag misstänkte att jag skulle vara. Menmen det gick bra ändå. Nue har man fått en massa nya arbeten som man ska göra, så vi kommer ha ganska så mycket självstudier. Skönt det!! Så kommer inte va i skolan så många dagar i veckorna, på ett sätt är det skönt men på ett sätt inte. För man vänjer sig aldrig vid att lägga sig tidigt och gå upp tidigt. Jag vänder lätt på dygnet när jag är ledig. Lägger mig efter 12 och vaknar vid 11-12. Inte bra, menmen det går ändå....haha.

Fredag idag och jag ska nog ta och städa lite för ikväll kommer Ullis och Micke. Vi ska nog dricka lite och sen så ska vi nog ut en runda...fårse vart vi går. Kanske blir biljardkompaniet, ett tag sen man var där. Men vi fårse som sagt vad som händer ikväll. Gör väl det som vi känner för som vi brukar...hehe :)

Ha en fortsatt trevlig dag....Kramis.


Kommentarer
Skrivet av: Louise

Jag tycker din blogg är jättefin :)

2007-09-28 @ 18:24:24
Blogg/hemsida: http://ladivina.blogg.se

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback


RSS 2.0