Stolt.

Jag är stolt över mig själv att jag tog mig till träningen igår fast att ingen annan skulle följa med som jag brukar träna med. När jag kom hem igår var jag väldigt trött och hade ont i huvudet, så jag tänkte att jag bryr mig inte om träningen ikväll. Men sen så lagade jag lite mat till mig och sötisen och sen efter jag hade ätit så kändes det bättre så jag begav mig till träningen. Väl där så träffade jag en klasskamrat och det gjorde att man inte kände sig så ensam. Men det gick bra att träna fast att man inte hade någon med sig. Efter träningen så simmade jag några längder innan jag begav mig hemåt.

Igår så var jag jue ute efter en ny vinterjacka och det blev att jag köpte den som jag hade tittat på för några dagar sedan. Jag köpte den på Stadium. Mycket fin jacka tycker jag. Ska försöka lägga upp nån bild på den sen så ni som vill kan få se den.

Ikväll så ska vi hälsa på Dennis, Tessan och Kewin, det ska bli trevlígt.
Annars ihelgen så är det inget planerat. Fårse vad som händer.

Ni som läser min blogg får gärna kommentera då och då så jag vet vilka ni är....roligt att veta vilka som läser den :)

Men ni får ha en trevlig helg för det ska jag själv ha.

KRAMIS!!


Kommentarer
Skrivet av: sparks

ja läser!

2007-09-16 @ 23:16:35
Blogg/hemsida: http://miss-spakling.blogspot.com
Skrivet av: CandyCane

Jag läser när inte har så mycket annat för mig =) Tycker din blogg är väldigt intressant.

2007-09-19 @ 01:29:34

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback


RSS 2.0