Tiden går fort...

Mmm läste i annan blogg idag att om tre månader är det julafton, helt sjukt jue vad tiden går fort. I år ska vi fira julen med Peters familj och släktingar. Ska bli trevligt. Så vi kommer fira jul med min familj den 22 december istället...firar jul vartannat år.

Nue ikväll mår jag mycket bättre än vad jag gjorde inann idag. Skönt det. Så ikväll har jag haft Therese på besök här, eftersom att våra killar var och tränade bandy. Jag och Therese slappade framför tvn, kollade på Idol och på Viktoria Beckham Special. Bra program med Victoria faktiskt.
Nue är det snart Idol igen, lätt att missa att det är jue efter nyheterna igen. Jag hoppas att inga av mina favoriter bland killarna åker ut. Mina favoriter är Mattias och Sam och bland tjejerna är det Marie och Amanda. Ska bli intressant och se tjejerna imon.

Imorgon är jag ledig så då ska jag sälja två av mina skolbäcker som jag inte använder längre, till en kille som jag lärt känna. Han går på omvårdnadsprogramet första terminen. Det visade sig att jag visste vem han var innan dess, för jag har snackat med honom på MB...men det hade jag helt glämt bort. Bra att han vill köpa några av mina böcker...skönt att bli av med dem och det är alltid bra med lite extra pengar :)

Men nue ska jag snart kolla på Idol igen, börjar snart!!



Kommentarer
Skrivet av: Anna

Hej!
Ja, jag kan försöka göra om den. Behöver dock lösen o sånt då. Det e svårt att skicka beskrivningar o så + att där e MASSA koder man ska skriva in.
Men först o främst får du säga lite hur du vill ha den. Jag använder mig av photoshop bl.a=) och hittar bakgrunder lite överallt på nätet. Kram Anna

2007-09-25 @ 11:29:25
Blogg/hemsida: http://nightvision.blogg.se
Skrivet av: Anna

Nu vet jag inte om du fick mitt inlägg innan. Ja, jag kan försöka göra om den. Du får tänka lite hur du vill ha den. Jag använder mig av photoshop. Bakgrunderna hittar jag mest på nätet. Behöver lösen o sånt då för att det e massa koder att skriva in o tar ganska lång tid. Du kan ju fundera om du vill ha designen på nåt särskilt vis så ska jag göra vad jag kan. Har även gjort om: myone.blogg.se
ifa du vill kika. Kramar Anna

2007-09-25 @ 11:34:01
Blogg/hemsida: http://nightvision.blogg.se

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback


RSS 2.0