Torsdag.

Torsdag idag och det händer inte för mycket. Jag skulle ha träffat Emmy idag och lunchat med henne på Nostalgia. Men jag kände att jag behövde vara hemma och vila så att jag blir bättre. Vill bli av med min förkylniing. Så idag ska jag bara slappa och vila så att man förhoppningsvis kommer mår bättre imon, i alla fall på kvällen. För då ska man jue ut med klassen och det vill inte jag missa.
Så det blir nog ingen träningen för min del ikväll heller :( Så typiskt att när man väl satt igång med träningen igen så går man och blir förkyld. Men förhoppningsvis kan man träna nästa vecka igen. Vill liksom komma igång.


Satt precis och kollade på skor på Scoretts hemsida och jag hittade ett par pumps som jag gärna hade skaffat till min skosamling. Tycker det är så roligt med skor och kläder överhuvudtaget, men ibland har man inte riktigt ekonomin och handla allt man vill. Speciellt nue när vi sparar till resan. Men nångång kanske jag kan köpa dessa. Hade även behövt ett par nya vinterstövlar....Mycket man vill ha och behöver.



Här är dem, så fina tycker jag :)


Kommentarer
Skrivet av: Maria

Tack! =)
Jo tyvärr är det nog allt för vanligt att man känner så =/

2007-09-20 @ 19:37:24
Blogg/hemsida: http://catwalkqueen.blogg.se
Skrivet av: jaanet

ja har köpt dom.. för en månad sen.. å lämnat tillbaka dom.. tyvörr superdålig kvalité på klackar å så.. :( vi kollade alla då när jag kom tillbaka med dom, men alla var lika slarvigt gjorda.. synd, för jag älskade dom

2007-09-22 @ 10:57:56
Blogg/hemsida: http://www.janeteklund.blogg.se

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback


RSS 2.0