Vattengympa.

Ikväll är det dags för vattengympa igen. Började jue med träningen i tisdes och det var jätte roligt och så var det skönt att få komma iväg lite och göra något vettigt. Var jue ett tag sen man tränade så man var lite trött sen man jag järnet så jag skadade mig lite. Jag slog min armbåge i mitt knä, så är är ett stort blåmärke och sä är jag lite svullen där. Men det är mycket bättre nue som tur är så det ska nog gå bra att träna ikväll. Tror inte det var nån mer som jag kände som skulle träna men jag har tänkt att jag ska gå dit ändå...så man inte kommer av sig direkt igen. Ska försöka det i alla fall.

Nue ska jag snart gå in till stan och se om man hittar någon vinterjacka. Jag har sett en på stadium som jag fastnat för men tänkte att jag får kolla runt lite först innan jag bestämmer mig.

Ihelgen har vi inget planerat än så vi får väl se vad som dyker upp. Kanske bara blir en lugn hemma helg, Vi får se helt enkelt.

Nästa vecka så har jag gått färdigt block 1 på den här utbildningen. Så på fredag ska klassen ut och äta och fira att vi alla klarat block 1. Det ska bli jätte roligt :) Ser verkligen framemot det.
Det är så skönt att veta att man kommer ha klarat block 1 med bra betyg med, känns mycket bra. Får man hoppas att man klarar block 2 oxå. Men det gör jag alldeles säkert.

Ni får ha det så bra så ska jag försöka skriva snart igen.
                                                                                                       


Kommentarer

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback


RSS 2.0