Då var det fredag igen...

Jaa veckorna går såå snabbt. Nue är det en vecka sen man kom hem från Thailand. Det går såå fort. Tycker fortfarande det är lika tråkigt att vara hemma, speciellt när det är sådant här väder. Bara regnar och blåser tycker jag :( Men har ändå accepterat att nue är man hemma igen och det får man ta!!

Idag så var jag på praktiken. Slutade halv tolv idag och det kommer jag göra varje fredag när jag är där. Jätte skönt tycker jag!!! Jag fick ansvara för några patienter själv idag och det gick jätte bra tyckte både jag och min handledare. En patient frågade min handldare om jag gör någon nytta där och det tyckte hon och jag fick 10/10 i betyg om hur bra jag arbetade :) :) Roligt att få det redan första veckan!!

Nue ska jag snart ta mig något snabbt och äta och sen är det dags att bege sig in till stan. För klockan 13.00 ska jag sitta i frisörstolen på Klipp och Kryll och blir ompysslad. Ska både bli klippt och få färrgat hår. Jag har absolut ingen anning om hur jag vill ha det eller vilka färger jag vill ha. Så jag och frisören får väl komma på nått bra tillsammans =) Jag kommer antagligen lägga ut en bild på den nya frisyren sedan ikväll för jag antar att ni kommer vara nyfikna, hehe! Så håll utkick senare ikväll/eftermidda.
Sen så tänkte jag även gå istan lite och se om man hittar något nytt klädesplagg kanske. Är ute efter nya jeans så jag får väl se om jag hittar några snygga.

Nehä ska ta nått och äta nue och fixa lite här innan det är dags att gå upp till stan. Ha en fortsatt bra dag!!!



Kommentarer
Skrivet av: Evamy

tack! :)
Får man se en bild på de sen då?

2008-02-01 @ 12:27:40
Blogg/hemsida: http://evamys.blogg.se
Skrivet av: Maria

Nyfiken..? Jaa.. :D
De blir säkert jättefint!

2008-02-01 @ 15:37:30
Blogg/hemsida: http://larose.blogg.se
Skrivet av: Jenny

Kolla in min blogg, senaste inlägget ;)
Jag väntar med spänning på foto på nya frisyren.

2008-02-01 @ 16:14:07
Blogg/hemsida: http://aikmansgirl.webblogg.se

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback


RSS 2.0